Rozwój Internetu, jego dywersyfikacja i rosnąca dostępność na różnego rodzaju nośnikach stwarza nowe możliwości oddziaływania na konsumentów. Coraz więcej z nich woli oglądać niż czytać… Szczególnie jeżeli przekaz dotyczy złożonych kwestii. Dla zapewnienia wielopłaszczyznowej komunikacji z odbiorcami należy w pełni korzystać z możliwości, które niesie ze sobą rozwój technologii. Nasza oferta obejmuje scenariusz, reżyserię i produkcję filmów korporacyjnych, promocyjnych i instruktażowych, a także SEO. Obraz jest znakomitym uzupełnieniem słowa. Jednak produkcja filmu to dopiero początek – dostarczenie go do właściwych odbiorców w sieci jest kluczem do sukcesu.

Dlaczego warto postawić na wideomarketing?

Promocja poprzez treści filmowe codziennie zyskuje na swojej sile. W dobie Internetu i ciągłych zmian technologicznych należy śmiało korzystać z nowoczesnych sposobów na promocję swojej firmy. Niewątpliwie łatwiej przyswajalną formą przekazu, szczególnie w dzisiejszych czasach, jest obraz.

Nasz zespół podczas planowania strategii z zakresu wideomarketingu zawsze bierze pod uwagę charakterystykę danej firmy oraz jej grupy docelowe. Następnie dobieramy odpowiednią formę wideomarketingu i przechodzimy do produkcji. Obecnie istnieje wiele możliwości na to, jak wykorzystać treści filmowe. Można stworzyć m.in.:

  • poradniki,
  • vlogi, czyli dzienniki w formie wideo,
  • wykłady online.

Dlaczego wideomarketing jest tak skuteczny?

Nie da się ukryć, że do zdecydowanej większości odbiorców skuteczniej docierają treści wizualne. Właśnie dlatego ważne jest, by w swojej strategii marketingowej korzystać z grafik, wykresów, zdjęć i innych form obrazowania przekazywanych informacji. Bez wątpienia jedną z najskuteczniejszych form tego typu są filmy. Aby jednak prowadzone działania przyniosły najlepsze efekty, trzeba skorzystać z usług profesjonalistów, którzy nie tylko znają się na tworzeniu filmów, ale również wiedzą, w jaki sposób je kreować, by przedstawiały firmę lub produkt w pożądany sposób.
Nasza agencja Binaria Communications ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów z zakresu wideomarketingu. Tworzone przez nas filmy skutecznie:

  • promują markę,
  • kreują jej wizerunek,
  • zwiększają zaufanie do firmy,
  • wywołują uczucia, przez co łatwiej zapisują się w świadomości odbiorców,
  • angażują odbiorców.

Warto pamiętać, że wideomarketing to nie tylko stworzenie reklamy, czy filmu promocyjnego i wrzucenie ich do sieci. Treści tworzone w ramach wideomarketingu są bowiem z założenia oparte na dialogu, czyli powinny angażować odbiorców, a nie tylko przekazywać informacje.

Gdzie publikować?

Jako doświadczona agencja doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wystarczy nagrać i zmontować dobry film, aby przyniósł firmie oczekiwane korzyści. Równie ważna jest umiejętna publikacja stworzonych treści wideo. Duże znaczenie ma to, kiedy oraz gdzie decydujemy się opublikować dany materiał. Obecnie znakomita większość filmów publikowana jest w ramach firmowego wideomarketingu w serwisie YouTube. Nie możemy jednak zapominać o Twitterze, który od niedawna również daje możliwość publikacji treści wideo. Treść i miejsce publikacji zależą od potrzeb biznesowych danej organizacji i muszą wynikać ze starannie przygotowanej strategii, która wspiera cele biznesowe.

Dlaczego my?

W skład naszego zespołu wchodzi reżyser i scenarzysta oraz producent filmowy. Binaria Communications to wspólny projekt osób, które na swoim koncie mają wiele sukcesów. Przykładem niech będzie Wojtek Smoczyński z naszego zespołu, który jest producentem wykonawczym filmu „Hans Kloss – stawka większa niż śmierć”. Tomek Rostworowski jest zaś reżyserem i scenarzystą cyklicznego programu telewizyjnego „Okrasa łamie przepisy”, a także twórcą scenariuszy wielu znanych spotów reklamowych dla światowych marek, takich jak Nestle czy Panasonic.