Share on FacebookShare on LinkedIn

„Verba docent, exempla trahunt”

Już ponad 2 000 lat temu Tytus Liwiusz, rzymski historyk pochodzący z Padwy, stwierdził, że „słowa uczą, przykłady pociągają” (łac.: verba docent, exempla trahunt).

Dlatego przedstawiamy przykład zintegrowanej kampanii marketingowej, która w najlepszy sposób odzwierciedla szeroki zakres naszych usług – jest to kampania dla Brytyjskiego Stowarzyszenia Producentów Wołowiny i Jagnięciny (AHDB).

Sytuacja

  • AHDB podjęło decyzję o wprowadzeniu na polski rynek świeżej brytyjskiej jagnięciny – produktu premium
  • Nasz rynek ma potencjał, gdyż statystyczny Polak spożywa tylko 0,4 kg jagnięciny rocznie, podczas gdy Brytyjczyk 1,9 kg

Zadanie

  • Opracowanie strategii komunikowania B2B i B2C, w tym hasła reklamowego i kompleksowej identyfikacji wizualnej projektu na polskim rynku

Działania

  • Wykorzystaliśmy przekaz drukowany, wideo, live i on-line w komunikacji B2C i B2B
  • Stworzyliśmy hasło „pochodzenie ma znaczenie”, które stało się podstawą do przygotowania całej strategii komunikowania
  • Kampania rozpoczęła się w 2015 roku

 


fot.: key visual

Share on FacebookShare on LinkedIn