Sfery działania

media-icon

Relacje z prasą / Social media

Relacje z prasą stanowią bardzo ważny obszar działań public relations.

Więcej
brand-icon

PR produktowy

Dobra kampania marketingowa tworzy i wzmacnia wizerunek produktu lub marki, wspierając sprzedaż.

Więcej
corporate-icon

Komunikacja korporacyjna

Komunikacja korporacyjna wspiera zarządzanie firmą i zapewnia dialog z jej interesariuszami.

Więcej
internal-icon

Komunikacja wewnętrzna

O sukcesie firmy decydują przede wszystkim ludzie.

Więcej
crisis-icon

Zarządzanie sytuacją kryzysową

Sytuacja kryzysowa może pojawić się w każdej chwili.

Więcej
B2B-icon

Komunikacja B2B

Przez ostatnie lata komunikacja B2B zyskała na znaczeniu, zdobywając zainteresowanie marketingowców porównywalne z komunikacją B2C.

Więcej
videomarketing-icon

Wideomarketing

Rozwój Internetu, jego dywersyfikacja i rosnąca dostępność na różnego rodzaju nośnikach stwarza nowe możliwości oddziaływania na konsumentów.

Więcej
graphic-icon

Projekty graficzne

Identyfikacja wizualna stanowi integralną i bardzo ważną część wizerunku każdej marki.

Więcej
20LAT DOŚWIADCZENIA
200ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW
2000NIEPRZESPANYCH NOCY