Blog

"Szczegóły mają znaczenie" Angielski nie straci pozycji głównego języka używanego w biznesie i serwisach informacyjnych w Europie, nawet po zakończeniu Brexitu. Osoby, które nie są „native speakerami”, prawie automatycznie wybierają ten język do komunikowania się, wybaczając sobie błędy. Jeśli chodzi o materiały reklamowe, teksty stron internetowych czy prezentacje, inwestycja w profesjonalne tłumaczenie, korektę czy napisanie tekstu sprawi, że Twoje produkty i usługi zaczną lepiej „przemawiać” do klientów. Poczucie, że „to wystarczy” W ciągu ostatnich kilku

Więcej

To B2B or not to B2B – oto jest pytanie? Przez ostatnie lata komunikacja B2B zyskała na znaczeniu, zdobywając zainteresowanie marketingowców porównywalne z komunikacją B2C. Dlatego nie powinniśmy pytać czy warto ją prowadzić, ale jak robić to skutecznie. Wszyscy uczestniczymy w rewolucji komunikacyjnej. Dzieje się tak za sprawą powszechnie używanych nowych cyfrowych narzędzi komunikacji. Przewiduje się, że w Stanach Zjednoczonych, które są największym rynkiem reklamowym świata, bieżący rok wyniesie reklamę online na wiodącą pozycję, jeśli

Więcej

Jak przygotować dobrą prezentację sprzedażową skierowaną do chińskich biznesmenów? Wizyta chińskiego prezydenta Xi Jinpinga w Polsce miała kluczowe znaczenie nie tylko na szczeblu politycznym, ale również gospodarczym. Jej rezultatem jest podpisanie około 40 umów handlowych i porozumień dwustronnych. Z najwyższego politycznego szczebla wysłano jasny przekaz, że Polska może stać się „bramą do Europy dla Chin”. Bez wątpienia jest to niesamowita szansa dla polskich firm – szansa nie tylko dla państwowych gigantów, ale również dla małych

Więcej