Relacje z prasą stanowią bardzo ważny obszar działań public relations. Warto prowadzić je w umiejętny sposób, ponieważ tylko wtedy przynoszą oczekiwane efekty. Bez wątpienia profesjonalnie zarządzane i prowadzone relacje z prasą i social media generują pożądane przekazy, które wspierają osiąganie celów biznesowych i wzmacniają reputację firmy. Pozwalają również na budowanie pozytywnego wizerunku marki, który głęboko zapisuje się w świadomości grup docelowych.

Nasza agencja pomaga swoim Klientom w osiąganiu takich korzyści, prowadząc ich przez cały proces. Jego efektem jest pozytywny rozgłos oraz obecność marki w świadomości odbiorców, która przekłada się na większe zaufanie względem firmy, instytucji czy produktu.

Szerokie możliwości dialogu z grupami docelowymi zapewniają media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, LinkedIn czy Instagram – światowy gigant komunikacji obrazkowej. Liczba użytkowników Internetu na świecie przekroczyła 3 miliardy, przekształcając statyczne informacje w dialog. 14 września 2016 roku liczba aktywnych kont Facebooka na świecie przekroczyła miliard, z czego 15 milionów znajduje się w Polsce. Biorąc pod uwagę te liczby, media społecznościowe stanowią dzisiaj niewątpliwie ważny obszar działań public relations. Lekceważenie ich znaczenia i brak odpowiedniej obecności w Internecie we współczesnych czasach niezwykle ogranicza zasięgi i praktycznie uniemożliwia skuteczną promocję firmy na rynku ogólnokrajowym i międzynarodowym.

Właśnie dlatego w naszej pracy korzystamy z wielu różnych platform społecznościowych, a podczas prowadzenia działań z zakresu PR-u bierzemy pod uwagę specyfikę branży naszego Klienta oraz charakter danych mediów. Zrealizowaliśmy wiele projektów, które w efekcie przyniosły policzalne korzyści naszym Klientom.

Zakres naszych działań

Informacje mają ogromne pole rażenia i rozprzestrzeniają się jak błyskawica. Dla zapewnienia profesjonalnych i efektywnych relacji z prasą, oferujemy:

  • analizę bieżących relacji i strategiczne rekomendacje,
  • nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z dziennikarzami,
  • przygotowanie materiałów dla prasy (w tym zestawu Q&A),
  • kompleksowe przygotowanie konferencji i wyjazdów prasowych.

Stworzony przez nas materiał prasowy kierujemy nie tylko do wybranych mediów, ale również do konkretnych redaktorów, którzy znają się na danym temacie. Dodatkowo w zakresie naszych usług znajduje się również prowadzenie Biura Prasowego.

Dlaczego my?

Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz znajomości swojej branży doskonale wiemy, jak tworzyć dobre komunikaty prasowe oraz jak umiejętnie rozmawiać z dziennikarzami. Wiemy również, o czym należy pamiętać, aby organizować udane konferencje prasowe czy indywidualne spotkania z dziennikarzami. Dzięki temu wdrażane przez nas strategie komunikowania są tak skuteczne.

Nasz zespół tworzą eksperci ds. komunikacji z wieloletnim doświadczeniem zdobytym przy dużych, złożonych projektach. Do każdej prowadzonej kampanii podchodzimy w sposób indywidualny, ponieważ doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że tylko takie podejście gwarantuje sukces. Posiadamy rozbudowaną bazę kontaktów medialnych i jesteśmy w przyjaznych stosunkach z dziennikarzami, co umożliwia nam skuteczne prowadzenie działań z zakresu relacji z prasą.