Identyfikacja wizualna stanowi integralną i bardzo ważną część wizerunku każdej marki. Spójność słowa z atrakcyjną grafiką wzmacnia efektywność procesu komunikowania bez względu na to, czy komunikujemy w sieci, na targach czy w czasie konferencji prasowej. Dlatego projektujemy i produkujemy pojedyncze materiały promocyjne, takie jak ulotki i foldery reklamowe, ale również tworzymy kompleksową identyfikację wizualną. Projektujemy także stoiska targowe w systemie Octanorm.

Zrealizowaliśmy wiele projektów graficznych, które skutecznie trafiają do odbiorców i jednocześnie promują markę, zwiększają do niej zaufanie oraz budują jej wizerunek. Doskonale znamy się na przekazie obrazowym, a oprócz projektów graficznych realizujemy również zlecenia na wideomarketing. Ale zacznijmy od początku…

Czym jest identyfikacja wizualna?

Jest to narzędzie, którego zadaniem jest przede wszystkim kreowanie wizerunku danej marki w taki sposób, by długotrwale zapisała się w świadomości odbiorców. W ramach identyfikacji wizualnej prowadzonych jest wiele działań, które mają na celu przedstawienie jej w spójny i uporządkowany sposób. Właśnie dlatego agencja Binaria Communications oferuje Państwu nie tylko tworzenie przydatnych materiałów reklamowych, takich jak ulotki, foldery czy np. logotypy, ale również proponuje zaplanowanie całej strategii w ramach identyfikacji wizualnej.

Do naszych zadań należy m.in. odpowiednie dobranie kroju czcionki, kolorów i każdego najmniejszego elementu graficznego, który będzie komunikował daną markę, produkt lub usługę nie tylko samodzielnie, ale również w spotach reklamowych czy innych formach wideomarketingu. Dobrze przygotowana identyfikacja wizualna wzmacnia efekt innych działań marketingowych i skutecznie zwiększa rozpoznawalność marki, a także wywołuje pożądane skojarzenia.

Co oferujemy?

Binaria Communications dba o każdy element identyfikacji wizualnej naszych Klientów. Właśnie dlatego tworzymy nie tylko ulotki i foldery, ale również projektujemy stoiska targowe. Dzięki nim nasi Klienci przyciągają uwagę przedstawicieli swoich grup docelowych, którzy odwiedzają targi.

Dbamy o to, by zaprojektowane elementy graficzne wchodzące w zakres identyfikacji wizualnej zapadały w pamięć potencjalnym klientom i zapisywały się w ich świadomości. Takim sposobem zwiększa się znajomość i rozpoznawalność marki. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac, wykonujemy dokładną analizę dotychczasowych działań prowadzonych przez firmę, a także zapoznajemy się z najważniejszymi danymi oraz charakterystyką grupy docelowej.

Następnie ustalamy zakres działań, dobieramy odpowiednią kolorystykę, wybieramy odpowiedni krój czcionki i tworzymy projekt, który trafia do akceptacji naszego Klienta. Zawsze staramy się, aby nasze projekty graficzne były doskonale dopasowane do wizji zleceniodawców, ich potrzeb biznesowych, a także warunków i powierzchni ekspozycyjnej.

Zachęcamy do kontaktu z nami w celu ustalenia szczegółów współpracy w zakresie identyfikacji wizualnej lub działań PR, czy marketingowych.